detailpage.leasing.tip.text
Пробіг у кілометрах
249 300 км
Тип коробки передач
Механічна
Дата першої реєстрації
06/1989
Паливо
Бензин
Потужність
100 кВт (136 к.с.)
Продавець
Приватна особа
Основні дані
- Тип кузова
- Купе
- Тип
- Вживані автомобілі
- Тип двигуна
- Задня частина
- Сидіння
- 5
- Двері
- 2
Історія автомобіля
- Пробіг у кілометрах
- 249 300 км
- Дата першої реєстрації
- 06/1989
Технічні дані
- Потужність
- 100 кВт (136 к.с.)
- Тип коробки передач
- Механічна
- Літраж двигуна
- 1 796 см³
- Передачі
- 5
- Циліндри
- 4
- Власна маса
- 1 100 кг
Споживання енергії
- Паливо
- Бензин
Устаткування
- Комфорт
- Кондиціонер
- Шкіряне кермо
- Розваги / ЗМІ
- MP3
- блютуз
- Безпека
- Гідропідсилювач керма
- Ксенонові фари
- Додатково
- Cпортивне шасі
- Cпортивні сидіння
- Запасне колесо
- Спойлер
- Спорт-пакет
Колір та оббивка
- Зовнішній колір
- Срібний
- Лакофарбове покриття
- Інші
- Колір внутрішнього обладнання
- Сірий
- Матеріал
- Тканина
Опис автомобіля
Called the "Baby M3", this e30 318is is great fun and in great condition—and ready to serve as your unique and reliable driver, or keep it to restore. The most typical issues for these e30's have been resolved, such as the wheel arch rust which has a documented repair. Has many upgrades that significantly increase the driveability and the fun!
Recent upgrades:
Z3 steering rack upgrade (2.7 turns lock to lock vs original 4)
Front strut tower brace
Cold weather intake “mess” delete
4 pintle Mustang injector upgrade
BBS RM 15” wheels
Rebuilt 4.11 torsen sper differentieel by Hardeman Motorsport (at 242k)
Supersprint stainless steel exhaust
Major Service/work:
Wheel arch rust repair at 225k
New paint at 225k
Recent minor services:
Oil change at 246k
New battery at 242k
Center driveshaft bearing at 242k
Gearbox mounts replaced at 242k
EBC Red brake pads and rotors at 238k
Redline Gearbox fluid change at 238k
Other things to note:
Air conditioning is present but not currently hooked up
Recent upgrades:
Z3 steering rack upgrade (2.7 turns lock to lock vs original 4)
Front strut tower brace
Cold weather intake “mess” delete
4 pintle Mustang injector upgrade
BBS RM 15” wheels
Rebuilt 4.11 torsen sper differentieel by Hardeman Motorsport (at 242k)
Supersprint stainless steel exhaust
Major Service/work:
Wheel arch rust repair at 225k
New paint at 225k
Recent minor services:
Oil change at 246k
New battery at 242k
Center driveshaft bearing at 242k
Gearbox mounts replaced at 242k
EBC Red brake pads and rotors at 238k
Redline Gearbox fluid change at 238k
Other things to note:
Air conditioning is present but not currently hooked up
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 58.402,92
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,24
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 727,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 23.502,60
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Продавець
Приватна особаКонтактні дані
- ПДВ з можливістю повернення
- Ціна для дилерів