detailpage.leasing.tip.text
Пробіг у кілометрах
28 800 км
Тип коробки передач
-
Дата першої реєстрації
04/1983
Паливо
Бензин
Потужність
47 кВт (64 к.с.)
Продавець
Приватна особа
Основні дані
- Тип кузова
- bodytype
- Тип
- Вживані автомобілі
Історія автомобіля
- Пробіг у кілометрах
- 28 800 км
- Дата першої реєстрації
- 04/1983
Технічні дані
- Потужність
- 47 кВт (64 к.с.)
- Літраж двигуна
- 673 см³
- Передачі
- 5
- Циліндри
- 2
- Власна маса
- 224 кг
Споживання енергії
- Паливо
- Бензин
- Витрата пального
5,0 л/100 км (комб.)
Колір та оббивка
- Зовнішній колір
- Червоний
- Лакофарбове покриття
- Металік
Опис автомобіля
The motorbike is very nice, but it has been sitting in the garage for the last nine years. It has traveled very little (approx. 28,000 km). This bike is very comfortable and clean, thanks to the absence of the chain, to the counterweight shaft, the air suspensions and the large seat. It has been designed for lead free gasoline since the CX project (1979), and it has very low consumption (on average 20 km/l).
It's available a new 12V/14Ah battery, yet to be activated with its electrolyte. But the whole bike certainly needs a general check before the biennial inspection required by law.
La moto è stupenda, ma è ferma da nove anni in garage. Ha percorso pochissimi km (circa 28.000). Grazie all'assenza della catena, all'albero controrotante di contrappeso, alle sospensioni ad aria e al largo sellone, è comodissima, pulitissima e silenziosa. Già in origine (1979) prevista per la benzina senza piombo, ha un consumo molto basso (mediamente 20 km/litro).
È disponibile una batteria nuova (12V-14Ah) ancora da attivare. Certamente la moto necessita di un controllo generale prima della revisione biennale di legge.
It's available a new 12V/14Ah battery, yet to be activated with its electrolyte. But the whole bike certainly needs a general check before the biennial inspection required by law.
La moto è stupenda, ma è ferma da nove anni in garage. Ha percorso pochissimi km (circa 28.000). Grazie all'assenza della catena, all'albero controrotante di contrappeso, alle sospensioni ad aria e al largo sellone, è comodissima, pulitissima e silenziosa. Già in origine (1979) prevista per la benzina senza piombo, ha un consumo molto basso (mediamente 20 km/litro).
È disponibile una batteria nuova (12V-14Ah) ancora da attivare. Certamente la moto necessita di un controllo generale prima della revisione biennale di legge.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 30.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 521,56
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Продавець
Приватна особа- ПДВ з можливістю повернення
- Ціна для дилерів