detailpage.leasing.tip.text
Пробіг у кілометрах
50 480 км
Тип коробки передач
Механічна
Дата першої реєстрації
06/1948
Паливо
Бензин
Потужність
10 кВт (14 к.с.)
Продавець
Приватна особа
Основні дані
- Тип кузова
- Седани
- Тип автомобіля
- Застарілі авто
- Тип двигуна
- Задня частина
- Сидіння
- 5
- Двері
- 4
Історія автомобіля
- Пробіг у кілометрах
- 50 480 км
- Дата першої реєстрації
- 06/1948
- Останнє технічне обслуговування
- 02/2024
- Колишні власники
- 10
Технічні дані
- Потужність
- 10 кВт (14 к.с.)
- Тип коробки передач
- Механічна
- Літраж двигуна
- 2 225 см³
- Передачі
- 4
- Циліндри
- 8
- Власна маса
- 1 250 кг
Споживання енергії
- Паливо
- Бензин
- Витрата пального
8,0 л/100 км (комб.)
Колір та оббивка
- Зовнішній колір
- Синій
- Лакофарбове покриття
- Інші
- Колір внутрішнього обладнання
- Бежевий
- Матеріал
- Тканина
Опис автомобіля
Gebouwd in Parijs Poisy Ford SAF waar er verschillende merken gebouwd zijn. Omdat ik geen grijze kaart had bij de aankoop heb ik een sertivicat de construction moeten aanvragen in de fabriek die momenteel nog actief is voor Peugeot is, Het is een uitzonderlijke zeldzame historische auto. Volledig gerestaureerd, er nu enkel wat foto's en foldertjes van vinden. De historiek van de Ford f472a.!!In 1934 was Maurice Dollfus, de CEO van Ford SA, op zoek naar een grotere fabriek en kwam hij bij Émile Mathis. Deze auto werd dan Matford SA en was gevestigd in Straatsburg. Het ging door tot 1940, toen Mathis afscheid nam van het bedrijf, de fabriek in Straatsburg werd gesloten, Ford bouwde in Poissy Parijs een eigen fabriek, Ford SAf waar men van 1946 tot 1948 als eerste model de Ford f472a gebouwd is.
Leasing
Продавець
Приватна особаКонтактні дані
- ПДВ з можливістю повернення

