Перейти до основного вмісту
У зв'язку з технічними роботами сайт AutoScout24 тимчасово доступний лише в обмеженому обсязі. Це стосується деяких його функцій, зокрема встановлення контакту з продавцями, реєстрації в системі або керування Вашими автомобілями, виставленими на продаж.

Oldtimer
Onyx Bugatti 37 replica

Orival, FR
€ 57 500,-
Пробіг у кілометрах
1 800 км
Тип коробки передач
Механічна
Дата першої реєстрації
03/2012
Паливо
Бензин
Потужність
50 кВт (68 к.с.)
Продавець
Приватна особа

Основні дані

Тип кузова
Інше
Тип
Вживані автомобілі
Тип двигуна
Передня частина
Сидіння
2

Історія автомобіля

Пробіг у кілометрах
Дата першої реєстрації
03/2012

Технічні дані

Потужність
50 кВт (68 к.с.)
Тип коробки передач
Механічна
Літраж двигуна
1 500 см³
Передачі
4
Циліндри
4

Споживання енергії

Паливо
Бензин

Устаткування

Комфорт
  • Шкіряний салон

Колір та оббивка

Зовнішній колір
Синій
Лакофарбове покриття
Інші
Колір внутрішнього обладнання
Коричневий
Матеріал
Шкіра

Опис автомобіля

This is a lovely Bugatti 37 replica with an all-alloy body.

The car is based around a kit made by a small British enterprise called Onyx. It is correctly UK registered as an Onyx Bug 37, first registered in 2012. The registration is currently a normal age-related plate (CY12 VHV) but can be switched to a vintage plate under UK legislation.

The running gear is based, as far as I understand it, on an MG Midget 1.5 litre engine, 4-speed gearbox and rear axle. (The original Bugatti 37 was also 1.5 litre).

The chassis is purpose-built, and the body is all alloy and was made by Ivan Dutton, a well known Bugatti specialist. I am told that the dimensions are within a few mm of the real Type 37. One of the nice aspects of the Onyx is the front drop axle, which again makes it all the more like the real thing.

The brakes are based on TR6 drums which give an authentic appearance. As a real type 37 would have had cable brakes, the brake hoses are hidden as best as possible. It also has a concealed twin brake servo unit in the rear which runs from the engine vacuum.

The cockpit is reasonably authentic. It features a genuine Jaeger speedo and Jaeger clock. Please note they were both serviced a couple of years ago, but the clock has recently stopped working. The speedo has never been connected as it will require a geared connection to correct the cable rotation speed. There’s a genuine magneto in the centre of the dash which is for visual effect only. There are other vintage details like the (non-functioning) hand fuel pump. There is a modern speedometer which runs from a GPS receiver and a discreet modern fuel gauge.

The gear lever exists, as correct for a Bugatti, outside the right-hand side of the cockpit. Once you’re used to the concept it’s a lot of fun.

The car currently has a UK MOT valid until October.

If the buyer is in Europe there is a French Quitus Fiscal document to say there is no VAT to pay as it pre-dates Brexit. Any potential buyer must confirm for themselves that it will be acceptable in other European countries.

The car is developing a nice patina of its own and turns heads wherever it goes.

The engine should be capable of around 50-70 bhp (38-53 kW) in standard spec., though I have never had it tuned or measured.

Any questions, please ask.

N.B. All the above information is to the best of my understanding or recollection of what I’ve been told. Any purchaser must confirm for themselves any details.

Leasing

shared.leasing.targetGroupPrivate

detailpage.leasing.title null

detailpage.leasing.oneTimeCosts

detailpage.leasing.configurator.downPayment
€ 0,-
shared.listItem.leasing.transferCost
Keine Angabe
shared.listItem.leasing.registrationCost
Keine Angabe
detailpage.leasing.total
€ 0,-

detailpage.leasing.generalData

detailpage.leasing.contractType
Kilometerleasing
detailpage.leasing.mileage p.a.
10.000 km

detailpage.leasing.monthlyCosts

detailpage.leasing.duration
48 Monate
detailpage.leasing.monthlyInstallment
€ 295,53

detailpage.leasing.additionalInformation

detailpage.leasing.moreKmCosts
€ 0,0000
detailpage.leasing.reducedKmPayment
€ 0,0000
detailpage.leasing.finalInstallment
€ 0,-

detailpage.leasing.tip.headline

detailpage.leasing.tip.text

detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Bank / Renault Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss

Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.



Продавець

Приватна особа
Контактні дані

  1. ПДВ з можливістю повернення
  2. З додатковою інформацією щодо офіційної витрати палива та офіційних питомих викидів CO2 нових легкових автомобілів можна ознайомитися в керівництві про витрати палива та викиди CO2 нових легкових автомобілів, яке можна отримати безкоштовно в усіх місцях продажу та в Deutsche Automobil Treuhand GmbH на сайті www.dat.de.
  3. Ціна для дилерів
  4. Поле відображає наближені значення, надані автором обʼяви. Ці значення ґрунтуються на досвіді використання цієї моделі або можуть походити з інших джерел.
  5. Вказані значення були визначені відповідно до передбаченої процедури вимірювання (відповідно до Постанови щодо споживання енергії легкового автомобіля (PKW-EnVKV) у відповідній редакції). Дані вказані для конректної моделі автомобіля та використовуються для порівняння серед різних типів транспортних засобів.
{"sthp":"68","leasing":"false","seg":"oldtimer","stmak":"Oldtimer","did":"23317554","stmil":"1800","gear":"M","stmod":"%D1%96%D0%BD%D1%88%D1%96","stmon":"3","styea":"2012","carid":"460322301","make":"15670","ad":"private","vat":"0","art":"7","carby":"0","fr":"6","stccm":"1500","buyonline":"false","stkw":"50","zip":"FR16210","model":"16248","equi":"6","mia":"false","miles":"1","img":"https://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/23a97f6e-fbf7-4655-9ae7-dd7ea5360b32_7298ff24-dd1a-4e1b-a019-d8dc21b8e5ba.jpg/720x540.webp","price":"8","rnd":"69","ECO":"NO","fuel":"B","kenteken":"false","cost":"57500","detailpageUrl":"https://www.autoscout24.com.ua/proposyzii/-23a97f6e-fbf7-4655-9ae7-dd7ea5360b32","acc":"U","hp":"2","type":"U","zip2":"16210","articleType":"C","cockpit":"F"}